Aydın ili ve yakın çevre ilçeleri ile organize sanayi bölgelerimizde marka bağımsız olarak tüm bilgisayar ve çevre birimleri için bakım, onarım hizmetlerini 10 kişilik kadromuz ve 6 ticari servis aracımızla yürütmekteyiz.
Donanım ve yazılımlar hakkında tüm soru ve sorunlarınıza teknik servis personelimizden yanıt alabilirsiniz. Yerinde verilen teknik hizmetlerin yanında, ihtiyaç olduğunda cihazlarınız bulundukları yerden servis araçlarımız ile alınıp, onarım sonrasında teslim edilmektedir.
Akbim Bilgisayar, onarıma alınan bazı cihazların yerine, isteğe bağlı olarak, (cihaz servise alındığı anda veya ender olarak rastlansa da onarım süresini aşabilecek durumlarda) geçici cihaz temini sağlayarak anlaşmalı müşterilerinin kesintisiz çalışmasını sağlamaktadır.
Akbim Bilgisayar, aylık ve yıllık hizmet anlaşmalarıyla müşterilerine düzenli olarak servis hizmeti vermekte, olası arızalarda, anlaşma yaptığı müşterilerine öncelikler vererek kesintisiz çalışma ve servis masraflarını azaltacak yönde avantajlar sağlamaktadır.
Aynı zamanda sektörümüzdeki iş ortaklarımıza ait bölgemizdeki kamu ve kurumsal firmalara adresinde verilecek kurulum, tespit, onarım, bakım gibi taşeron teknik hizmetler, tecrübeli teknik personellerimiz ile gerçekleştirilmektedir.
Teknik hizmet kategorilerimiz;
* Yazılımsal problemler, İşletim sistemi bozulması-kurulumu, güncellenmesi, kararsız çalışma, kilitlenme
* Bilgilerinizin otomatik olarak farklı medya kaynaklarına ve yedekleme sistemlerine yedeklenmesi
* Virüs koruma, tarama, temizleme ve güncellemeleri
* Network kurulumu, tanımlama ve kaynakların paylaşımı ve ağ sorunlarının giderilmesi
* internet kurulumu ve desteği ile Firewall (Güvenlik Duvarı) Hizmetleri
* İşletmeniz bünyesinde yer alan donanım ve yazılım ürünlerinin entegrasyonu
* Bilgisayar ve çevre birimleri tamiri ile donanımsal problemler ve upgrade işlemleri
* Nokta vuruşlu Yazıcı ve Lazer Yazıcı tamiri
* LCD / LED Monitör, Kesintisiz Güç Kaynağı (UPS) Tamiri
* Laptop Tamiri / Notebook tamiri ve yedek parça
Teknik Servis Prosedürlerimiz
Teknik Servisimizde hafta içi 09.00-18.00 saatleri arasında destek hizmeti verilir.
Teknik Servis tarafından verilen form olmadan cihaz müşteriye cihaz teslim edilmez. Bu durumdan kaynaklanan gecikmelerden Teknik Servis sorumlu değildir.
Arızalı ve garanti dışı cihazların Teknik Servis’te arızası giderilirse, müşteriden Teknik Servis Bedeli alınır.
Arıza tespiti yapılan cihazın onarım fiyatı için, müşteriden onay alındıktan sonra onarım yapılmaktadır.
Teknik Servise arızalı olarak bırakılan ve 2 ay içinde alınmayan cihazdan Teknik Servisimiz sorumlu değildir.
Arızalı olarak getirilen ve Teknik Servis’te bakımı yapılmış hazır cihazlar için müşteri telefon ile haberdar edilir
Teknik Servis çalışanlarımızın, cihaz hakkındaki durum bildirimleri dışında, iade ve değişim ile ilgili karar yetkileri yoktur.