• Adres
  • Efeler / AYDIN / TÜRKİYE
  • akbim@akbim.com.tr
  • 0256 214 4698
  • Hafta İçi - 09:00 - 18:00
  • Pazar Kapalı

Teknik Servis Hizmetleri

Aydın ili ve yakın çevre ilçeleri ile Organize Sanayi bölgelemizde marka bağımsız olarak tüm bilgisayar ve çevre birimleri için bakım - onarım hizmetlerini 10 kişilik kadromuz ve 5 ticari servis aracımızla yürütmekteyiz.

Donanım ve yazılımlar hakkında   tüm soru ve sorunlarınıza teknik servis personelimizden yanıt alabilirsiniz. Yerinde verilen teknik hizmetlerin yanında, ihtiyaç olduğunda cihazlarınız bulundukları yerden servis araçlarımız ile alınıp, onarım sonrasında teslim edilmektedir.

Akbim Bilgisayar, onarıma alınan bazı cihazların yerine, isteğe bağlı olarak, (cihaz servise alındığı anda veya ender olarak rastlansa da onarım süresini aşabilecek durumlarda) geçici cihaz temini sağlayarak anlaşmalı müşterilerinin kesintisiz çalışmasını ilke edinmiştir.

Akbim Bilgisayar, aylık ve yıllık bakım anlaşmalarıyla müşterilerine düzenli olarak bakım ve servis hizmeti götürmekte, olası arızalarda, bakım anlaşması yaptığı müşterilerine öncelikler vererek kesintisiz çalışma ve servis masraflarını azaltacak yönde avantajlar sağlamaktadır.

Aynı zamanda sektörümüzdeki iş ortaklarımıza ait bölgemizdeki kamu ve kurumsal firmalara adresinde verilecek kurulum, tespit, onarım, bakım gibi taşeron teknik hizmetler, tecrübeli teknik personellerimiz ile gerçekleştirilmektedir.

Teknik hizmet kategorilerimiz;

  • * Yazılımsal problemler, İşletim sistemi bozulması-kurulumu, güncellenmesi, kararsız çalışma, kilitlenme

  • * Bilgilerinizin otomatik olarak farklı medya kaynaklarına ve yedekleme sistemlerine yedeklenmesi

  • * Virüs koruma, tarama, temizleme ve güncellemeleri

  • * Network kurulumu, tanımlama ve kaynakların paylaşımı ve ağ sorunlarının giderilmesi

  • * internet kurulumu ve desteği ile Firewall (Güvenlik Duvarı) Hizmetleri

  • * İşletmeniz bünyesinde yer alan donanım ve yazılım ürünlerinin entegrasyonu

  • * Bilgisayar ve çevre birimleri tamiri ile donanımsal problemler ve upgrade işlemleri

  • * Dot Matrix ve Lazer Yazıcı tamiri

  • * LCD / CRT Monitör, Kesintisiz Güç Kaynağı (UPS) Tamiri

  • * Laptop Tamiri / Notebook tamiri

 

Teknik Servis Prosedürlerimiz

    1. Teknik Servisimizde hafta içi 09.00-18.00 saatleri arasında destek hizmeti verilir. 

    2. Teknik Servis tarafından verilen form olmadan cihaz  müşteriye cihaz teslim edilmez. Bu durumdan kaynaklanan gecikmelerden Teknik Servis sorumlu değildir.  

    3. Arızalı ve garanti dışı cihazların Teknik Servis’te arızası giderilirse, müşteriden Teknik Servis Bedeli alınır.   

    4. Arıza tespiti yapılan cihazın onarım fiyatı için, müşteriden onay alındıktan sonra onarım yapılmaktadır.

    5. Teknik Servise arızalı olarak bırakılan ve 2 ay içinde alınmayan cihazdan Teknik Servisimiz sorumlu değildir.  

    6. Arızalı olarak getirilen ve Teknik Servis’te bakımı yapılmış hazır cihazlar için müşteri telefon ile haberdar edilir  

    7. Teknik Servis çalışanlarımının, cihaz hakkındaki durum bildirimleri dışında, iade ve değişim ile ilgili karar yetkileri yoktur.