• Adres
  • Efeler / AYDIN / TÜRKİYE
  • akbim@akbim.com.tr
  • 0256 214 4698
  • Hafta İçi - 09:00 - 18:00
  • Pazar Kapalı

Kurumsal Bakım Anlaşmaları

Kurumsal Bakım Anlaşması Nedir?
Kurumsal Bakım Anlaşması, yapılan anlaşmaya göre, günün her saatinde veya mesai saatleri içerisinde, Bilgisayar Donanımı, İçinde bulunan sistem yazılımları veya Bilgisayar Çevre Birimleri ile ilgili herhangi bir sorun meydana geldiğinde veya gelmemesi için, sisteme müdahale edilip, sorunların giderilmesi, gereken önlemlerin alınması hizmetlerini kapsar.

Kimler Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmalıdır?
İşletmesinde bulunan bilgisayar, yazıcı, tarayıcı, barkod üniteleri, plotter vb. çevre birimlerinin sayısı 3 ve üzerinde olan, bilgisayarlarında sorun meydana geldiğinde, acil çözüm gereken, tüm işletmeler Kurumsal Bakım Anlaşması yaptırabilirler.

Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmanın Avantajı Nedir?
Kurumsal Bakım Anlaşmalı müşterilerimiz en öncelikli müşterilerimizdir. Telefon, Uzak Bağlantı, Uzak Masaüstü Bağlantısı ve Yerinde Servis hizmetlerimizden, sorunu en hızlı çözebilecek olan yöntem tercih edilirek sorunlar giderilir. Müşterilerimiz, donanımları bozulduğu için, iş kaybına uğramazlar, Verilerinin yedekleri her zaman kontrol edilir, Teknolojik gelişmelerden haberdar olurlar, ek hiçbir ücret ödemezler.

Kurumsal Bakım Anlaşmasına Nasıl Başlanır?
Öncelikle bir ön görüşme ile talepler ve eski problemler dinlenir, sonrasında teknik personellerimiz işletmeyi analiz eder ve yapılabilecek hizmetler hakkında bir bilgi verirler. Takip eden süreçte sözleşme hazırlanır, onaylanması durumunda, firmanın büyüklüğüne göre bir ekip, işletme bilgisayarlarında toplu bir çalışma gerçekleştirir, eksikler ve problemler belirlenir, yedekler alınır, ilk bakım yapılır. Firmanın teknik yapısı, eksikler, geliştirmeler hakkında bir döküm hazırlanarak işletme yönetimine sunulur, bu tarihten itibaren de her türlü sorunda hızlı ve yerinde destek sağlanır.

Bakım Onarım Anlaşmasının Avantajları
Sınırsız Destek :
 Müşterilerimiz, anlaşma kapsamında sınırsız çağrı ve yerinde destek hakkında sahiptirler.
Destek Önceliği : Verilecek desteğin anlaşma kapsamında belirtilen zamanlar dahilinde verilmesini taahhüt eder.
Çözüm Garantisi : Anlaşmalı müşterilerimiz öncelikli sorun çözümlenmesi hakkında sahiptirler.
Fiyat Avantajı : Anlaşmalı müşterilerimiz, anlaşma kapsamı dışında verilen hizmetlerde fiyat avantajına sahiptir.
Proaktif Bakım : İşletim sisteminden kaynaklanan sorunların ve üretici tarafından hazırlanan güncellemelerin (service pack , bios update, patchler vb.) zamanında yapılmasından sorumlu olacaktır.
Proje Danışmanlığı : Anlaşma süresi boyunca gündeme gelebilecek çeşitli IT projeleri konularında uzman danışmanlar tarafından talebiniz doğrultusunda destek sağlanacaktır.
7x24 Opsiyonu : Mesai dışı destek gerektiren kritik sistemler için müşterilerimize 7x24 opsiyonu sunmaktayız.
Yedek Parça opsiyonu : Kritik sistemler için önceden belirlenen (müşteri yerinde veya şiretimiz bünyesinde bulundurulacak) yedek ünitelerle arıza durumunda sistemin işleyişinin aksamamasını sağlayacaktır.